יום ראשון, 20 בינואר 2013

מבצעי סוף עונה ב-שטוקהולם, שוודיה. בכל המלונות המומלצים

שטוקהולם, שוודיה

שטוקהולם

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בשטוקהולם עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 9

Stockholm Inn Hotel

Drottningatan 67, נורמלאם, שטוקהולם, שוודיה

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, חנויות, שירות הזמנת כרטיסים, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Scandic Hasselbacken

Hazeliusbacken 20, שטוקהולם, שוודיה

נמצא במרחק של מספר דקות מLiljevalchs Konsthall, Biological Museum ואקווריום ווטרמיוזיאום, המלון מציע חדרים ברמת 4 כוכבים, בריכת שחייה ומסעדה. המלון יושב במרחק של מספר דקות הליכה אל סקנסן.

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. בנוסף תמצאו סאונה, מעלית וחדר/י ישיבות. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שScandic Hasselbacken מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בחדרים הנוחים ושקטים של Scandic Hasselbacken תיהנו ממיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מקרר וטלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל מקלחת ומגבות.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של שטוקהולם, כמו למשל Nordic Museum שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. Photographic Museum נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מתקני כושר, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 319 ביקורות אורחים
21 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 21 אמרו שהם היו מאוד נקיים
39 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 36 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 38 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 65 ביקורות על המיקום של המלון, 57 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 4 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
8 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 7 אמרו שהמיטות היו נוחות

Sky Hotel Apartments Stockholm

Lindhagensgatan 90, קונגשולמן, שטוקהולם, שוודיה

דירות הנופש המודרניות ממוקמות במרחק של חמש דקות הליכה מהתחנה Thorildsplan Metro Station, הדירות ממוזגות ומאובזרות במטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. המרחק למרכז העיר סולנה הוא רק 10 דקות נסיעה.

Sky Hotel Apartments Stockholm מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, ניקוי יבש ומעלית. בדירות נופש תמצאו שירותי כביסה, מכבסה אוטומטית במטבעות ואחסון מזוודות. בתוך שטח דירות הנופש יש גם כספומט.

בSky Hotel Apartments Stockholm תמצאו 143 דירות גדולות ונוחות. הן כוללות מקרר, מיקרוגל ומגהץ.

הבר של Sky Hotel Apartments Stockholm מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי דירות הנופש מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל בוקר. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות לדירות נופש.

נמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. לאנגהולמן, Casino Cosmopol Stockholm ובית העירייה של שטוקהולם נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

ביליארד

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספומט, שירותי כביסה, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על חדר האמבטיה, 3 אמרו שהוא היה די גדול
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה

Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad

Midskeppsgatan 6, סופו, שטוקהולם, שוודיה

ממוקם בסודרמאלם, המלון מציע חדרים מודרנים עם ריהוט עכשווי ונוחות מירבית. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר אנסקדה.

בPark Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad תמצאו 178 חדרים ובנוסף מגרשי טניס ובריכת שחייה. מלבד סאונה, חדר/י ישיבות ומעלית, המלון מציע גם מועדון כושר וציוד לסקי. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם באנסקדה ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

החדרים מכילים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל החדרים מאופיינים בסגנון עכשווי וכוללים מיזוג אוויר, פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. ישנה גם גישה אלחוטית על חשבון הבית.

מידי בוקר מוגש בPark Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad מזנון ארוחת בוקר מגוון ואפשר גם להזמין את הארוחה לחדר. בבר של המלון תוכלו להתרווח עם כוסית וליהנות מאווירה ידידותית ושקטה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Liljevalchs Konsthall, Nordic Museum ואקווריום ווטרמיוזיאום. המרחק של נמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה מן המלון הוא רק 40 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, סאונה, אופניים, מועדון לילה, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, שייט בקאנו, אגם, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 583 ביקורות אורחים
מצאנו 19 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 3 לא חשבו ככה
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 1 חשבו שהוא היה מיושן
39 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 34 מצאו אותו מסייע ומנומס
40 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 39 אמרו שהיא הייתה טעימה
20 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 19 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 19 ביקורות על נקיון החדרים, 17 אמרו שהם היו מצוחצחים

Scandic Sjofartshotellet

Katarinavägen 26, סופו, שטוקהולם, שוודיה

Scandic Sjofartshotellet הוא מלון הממוקם במרכז סודרמאלם ורק מרחק של טיול קצר מ-Medborgarhuset, Zayed bin Sultan Al Nahyan's Mosque וKafé 44 are. המלון נמצא במרחק קצר ממעלית קטרינה וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר.

Scandic Sjofartshotellet מציע חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. ואם תירצו להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהאינטרנט זמין לכל האורחים. בנוסף למרכז עסקים וקונסיירז', תמצאו במלון ניקוי יבש, חדרי דיונים ושירותי כביסה. לנוחיות האורחים, הScandic Sjofartshotellet נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון מכיל כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הם מציעים מגהץ, מקרר ומיני בר. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Scandic Sjofartshotellet מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים להנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי בוקר. בנוסף הינכם יכולים להנות ממגוון הברים והבתי הקפה שבסביבה.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Staden Mellan Broarna וכעשרים דקות של הליכה אל Nobel Museum, Sweden Bookshop וסטורטורגט שטוקהולם. במרחק הליכה נמצא גם Tower of Söder. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 69 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את העיצוב בביקורתם, 4 מתוכם אמרו שהוא היה מיושן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 8 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 8 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
6 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 6 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהנוף לים היה יפהפה 2 לא הסכימו עם זה

Hilton Stockholm Slussen

Guldgrand 8, סופו, שטוקהולם, שוודיה

המלון נמצא לחופה של שטוקהולם במיתחם ההפופולרי סודרמאלם. רק 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מודרנים, ג'קוזי, סאונה ובריכת שחייה המלון הוא הבחירה הטבעית לחופשה חלומית.

Hilton Stockholm Slussen מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מעלית וקונסיירז'. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המודרני והמיקצועי. המלון מספק מגוון שירותים לישיבות של אנשי עסקים ולועידות מקצועיות.

כל החדרים הגדולים של המלון כוללים מיזוג אוויר ומכילים מרפסת, טלוויזיה וכספת. ובנוסף פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר. חדר האמבטיה עשוי שייש ומכיל מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

בHilton Stockholm Slussen יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

Hilton Stockholm Slussen נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של שטוקהולם. כאורחי המלון תוכלו להשכיר אפניים ולסייר בסביבה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, בידה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים, מועדון לילה, אגם, מתקני כושר, מסאז', מרכז בריאות

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 755 ביקורות אורחים
מתוך 120 ביקורות על המיקום של המלון, 117 אמרו שהוא במיקום נוח
52 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 44 אמרו שהם היו קטנים
13 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 13 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 52 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 55 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 55 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהמחיר היה הוגן

STF Gardet Hotel & Hostel

Sandhamnsgatan 59A, שטוקהולם, שוודיה

האכסניה הגדולה נמצאת כ-10 דקות הליכה מהתחנה Gärdet Metro Station. בSTF Gardet Hotel & Hostel תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

באכסניה תמצאו רחבת באולינג, בריכת שחייה ואחסון מזוודות. כחלק משרותי האכסניה, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהאכסניה ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של STF Gardet Hotel & Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ונגן די וי די.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל אקווריום ווטרמיוזיאום ופחות מעשר דקות נסיעה אל Millesgarden וSkeppsholmen. הנסיעה אל Moderna Museet לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אופניים, רחבת באולינג, מתקני כושר

שירותים

מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים

Best Western Plus STHLM Bromma

Ulvsundavägen 193, סאנדביברג, שוודיה

Best Western Plus STHLM Bromma מציע סאונה, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. בנוסף תמצאו סאונה, מרכז עסקים והסעות אל וממרכז העיר. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בשטוקהולם ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Best Western Plus STHLM Bromma מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. הם כוללים כספת למחשב נייד, וילונות אטומים לאור ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

הבר של Best Western Plus STHLM Bromma מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה נמצא במרחק של 40 דקות נהיגה. הנסיעה אל Café Opera, Cornelis Vreeswijk Museum ודאנסמוסט לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, מתקני כושר, סאונה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 33 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Best Western Farsta Strand Hotel & Conference

Mårbackagatan 21, סקונדאל, שטוקהולם, שוודיה

Best Western Farsta Strand Hotel & Conference מציע מעלית, בריכת שחייה ומסלול גולף. במלון תמצאו קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות. הגישה לאינטרנט על חשבון הבית.

בBest Western Farsta Strand Hotel & Conference תמצאו 102 חדרים מודרנים. חדרי האמבטיה כוללים מייבש שיער ומקלחת. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בBest Western Farsta Strand Hotel & Conference יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בכל בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

נמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. אקווריום ווטרמיוזיאום, הובט וCasino Cosmopol Stockholm נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, סאונה, מסלולי הליכה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 27 ביקורות אורחים

Central Hotel Stockholm

Vasagatan 38, נורמלאם, שטוקהולם, שוודיה

ממוקם במרכז העיר, Central Hotel Stockholm מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של שטוקהולם. בCentral Hotel Stockholm תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Central Hotel Stockholm מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מעלית וחדרי דיונים. בנוסף תמצאו כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שCentral Hotel Stockholm מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים הגדולים של Central Hotel Stockholm מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים נוחים ומכילים מגהץ, טלפון ונגן די וי די ובנוסף הם ממוזגים.

הבר של Central Hotel Stockholm מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

בסביבת Central Hotel Stockholm תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

כללי

נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

סיוע רפואי זמין

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 580 ביקורות אורחים
מתוך 15 ביקורות שציינו את מידת הרעש בחדרים, 12 אמרו שהם היו שלווים ושקטים
67 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 66 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
117 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 113 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 53 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
30 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 25 חשבו שהמחיר היה הוגן
18 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 16 אמרו שהמיטות היו נוחות

Clarion Hotel Sign

Ostra Jarnvagsgatan 35, שטוקהולם, שוודיה

Clarion Hotel Sign הוא מלון הממוקם באמצע קונגשולמן ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-Hotorget ומרכז התיירים של שטוקהולם are. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא Casino Cosmopol Stockholm. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר, אינטרנט אל- חוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח.

Clarion Hotel Sign מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, סאונה ומכון יופי עבור האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום חדרי דיונים, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. בClarion Hotel Sign ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שClarion Hotel Sign מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Clarion Hotel Sign מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, כספת וטלפון. כל החדרים ממוזגים וכוללים חימום מרכזי, ערוצי לווין ווילונות אטומים לאור. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Clarion Hotel Sign מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Central Post Office Building, בעוד המרחק אל דאנסמוסט, בית העירייה של שטוקהולם ובית הלורדים השבדי הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצאים גם Stockholm Public Library וRiksdag Building. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונת קרח, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מאבטח, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 724 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 13 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שחדר הכושר היה מצויד היטב, אך 5 אמרו שהוא לא היה
מתוך 25 ביקורות על הנוף מהמלון, 22 אמרו שהוא היה מדהים
13 אורחים ציינו בביקורתם את העיצוב, 13 ציינו כמה הוא היה מודרני
18 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 16 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 21 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

New World Hotel Stockholm

Abyvagen 20, שטוקהולם, שוודיה

New World Hotel Stockholm מציע מסלול גולף, מעלית ובריכת שחייה. במלון יש סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר/י ישיבות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בשטוקהולם ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרנים של New World Hotel Stockholm מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף הוא מכיל מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר.

הבר של New World Hotel Stockholm מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נוחה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר.

נמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. בית העירייה של שטוקהולם, Casino Cosmopol Stockholm ובית החולים האוניברסיטאי קרולינסקה נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, סאונה, מגרש משחקים, מתקני כושר, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 165 ביקורות אורחים
17 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 6 ציינו שהוא היה נוח, אך 11 לא הסכימו עם זה
9 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 9 אמרו שהיא הייתה טעימה
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על נוחות החדרים, 5 אמרו שהחדרים היו נוחים
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו

Langholmen Hotell

Långholmsmuren 20, קונגשולמן, שטוקהולם, שוודיה

ממוקם בקונגשולמן, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר שטוקהולם.

Langholmen Hotell מציע אחסון מזוודות, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מכיל חנות מזכרות/מתנות.

החדרים המודרנים בLangholmen Hotell כוללים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, מכונת כביסה וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. המטבח המרכזי מאובזר לשרותכם על מנת שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות לאורך היום.

בLangholmen Hotell יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. אורחי המלון ישמחו למצוא הרבה חנויות ומסעדות בסמוך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Mosebacke Hostel

Högbergsgatan 26, סופו, שטוקהולם, שוודיה

האכסניה ממוקמת בסודרמאלם, במרחק הליכה קצר Tower of Söder, Staden Mellan Broarna וKafé 44. היא נמצאת לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר שטוקהולם.

האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. כחלק מהשרותים של האכסניה, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות ומכבסה. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בשטוקהולם ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Mosebacke Hostel Stockholm מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

האכסניה נמצאת באזור המוביל את חיי הלילה ואתם תיהנו ממבחר גדול מקומות הפתוחים לתוך השעות הקטנות.

האכסניה נמצא כחמש דקות הליכה אל Zayed bin Sultan Al Nahyan's Mosque, בעוד המרחק אל Cornelis Vreeswijk Museum וFjällgatan הוא כ-20 דקות הליכה. היא נמצאת באזור הקניות המרכזי של העיר. ההתחנות Stockholms Södra Railway Station, Slussen Metro Station וMariatorget Metro Station נמצאות במרחק 10 דקות הליכה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 72 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
5 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים

Courtyard by Marriot Stockholm

Rålambshovsleden 50, קונגשולמן, שטוקהולם, שוודיה

עם נוף מרהיב של הפארק והאגם, המלון ממוקם בקונגשולמן אשר בשטוקהולם. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר שטוקהולם.

Courtyard by Marriot Stockholm מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים לשרות האורחים. בנוסף לניקוי יבש וחדרי דיונים, תמצאו במלון גם שירותי כביסה, כספת ומועדון כושר. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. לנוחיות האורחים, הCourtyard by Marriot Stockholm נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

Courtyard by Marriot Stockholm מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. הם מציעים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה. כל חדר כולל מקרר ופינת קפה ותה.

הבר של Courtyard by Marriot Stockholm מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל בית העירייה של שטוקהולם ופחות מעשר דקות נסיעה אל דאנסמוסט, Casino Cosmopol Stockholm וCafé Opera. המרחק של נמל התעופה שטקוהולם-ברומה מן המלון הינו פחות מ-10 דקות נסיעה. Cornelis Vreeswijk Museum נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Konradsberg וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Wenner-Gren Center, Karlberg Palace וStockholm Public Library.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, סאונה, אגם, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 220 ביקורות אורחים
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן אך 5 לא הסכימו עם זה
17 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 15 מצאו אותו מסייע ומנומס
19 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 19 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 10 ביקורות על גודל החדרים, 8 אמרו שהם היו גדולים
5 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 5 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים

First Hotel Reisen

Skeppsbron 12, גמלא סטן, שטוקהולם, שוודיה

המלון ממוקם במרחק מספר דקות הליכה בלבד מ-Nobel Museum וסמוך לאטרקציות התיירותיות ולמרכז הקניות הראשי. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכת פלאנג' לשמחת האורחים המעוניינים לשמור כושר, ורק עשר דקות הליכה אל Riksdag Building, Museum of Medieval Stockholm וCornelis Vreeswijk Museum.

הוא מציע שירותי בייביסיטר, שרות חדרים 24 שעות, קונסיירז' וצעדים ספורים אל קו המים. המלון מציע מגוון אפשרויות למנוחה ולחידוש כוחות כמו למשל סאונה וג'קוזי. למלון מרכז עסקים מודרני וחדיש והוא מציע מבחר שרותים לארגון ועידות וכנסים.

כל החדרים הגדולים של First Hotel Reisen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. כל חדר כולל גם כספת, מקרר ומיני בר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של First Hotel Reisen מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מודרנית. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ומקומות הבילוי שבסביבה.

נמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. Café Opera ונאשיונאלמוזיאום גם הם במרחק של 10 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אגם, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 715 ביקורות אורחים
10 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 7 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 29 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 3 אמרו להמנע מכך
מתוך 6 ביקורות על הנוף לים, 5 אמרו שהוא היה יפהפה
20 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 15 אמרו שהם היו קטנים
56 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 35 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 74 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי

Best Hostel Old Town Skeppsbron

Skeppsbron 22, גמלא סטן, שטוקהולם, שוודיה

Best Hostel Skeppsbron Stockholm נמצא במרכז סודרמאלם ורק הליכה קצרה מסטורטורגט שטוקהולם, Nobel Museum וSankt Nikolai kyrka. ממוקמת בסמוך למרכז העיר שטוקהולם, האכסניה נמצאת במרחק של הליכה קצרה אל נאשיונאלמוזיאום, Cornelis Vreeswijk Museum וMuseum of Medieval Stockholm.

האכסניה נהנת ממיקום אידיאלי ליד הים. ואם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. כחלק מהשרותים של האכסניה, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבBest Hostel Skeppsbron Stockholm ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת. כל חדר כולל כספת וחדר אמבטיה פרטי.

האזור בו ממוקם האכסניה מפורסם בזכות סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מועדונים ומסעדות.

האכסניה ממוקמת באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של שטוקהולם, עם Sweden Bookshop בקרבת מקום וRoyal Swedish Opera אשר נמצא במרחק הליכה של 10 דקות. במרחק הליכה נמצא גם Café Opera. האכסניה נמצאת במרחק של 10 דקות הליכה אל Gamla Stan Metro Station, Slussen Metro Station וKungsträdgården Metro Station.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

אגם

שירותים

מעלית, כספת, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Rica Hotel Stockholm

Slöjdgatan 7, נורמלאם, שטוקהולם, שוודיה

המלון המודרני ממוקם כ-10 דקות הליכה מתחנת ט-צנטראלן והתחנה המרכזית של שטוקהולם, החדרים הינם ממוזגים עם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. המלון האינטימי והנעים ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלשטוקהולם יש להציע.

Rica Hotel Stockholm מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, חדר/י ישיבות וסאונה. בRica Hotel Stockholm ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לשרותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים חודשו בשנת 2004 וכוללים מיני בר, פינת קפה ותה ומגהץ ובנוסף מיטות עם שמיכת פוך. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

הRica Hotel Stockholm ממוקם בסמוך לRosenbad, Casino Cosmopol Stockholm ונורדיסקה קומפאניט. במרחק הליכה מהמלון נמצאים Sager House, דאנסמוסט.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, אופניים, מתקני כושר, מרכז בריאות

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1633 ביקורות אורחים
18 אורחים ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 18 אמרו שהן היו קטנות מדי
מצאנו 101 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 113 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 110 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
184 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 179 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
41 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 36 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 65 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Vanadis Hotell And Bath

Sveavägen 142, ואזאסטאדן, שטוקהולם, שוודיה

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב שטוקהולם ומחיריו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

Vanadis Hotell & Bad Stockholm מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מגרש משחקים ובריכה. כמו כן תמצאו במלון אבטחה ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בשטוקהולם ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרניים של Vanadis Hotell & Bad Stockholm מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים מאוורר תקרה ומגהץ. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

הVanadis Hotell & Bad Stockholm ממוקם בסמוך לWenner-Gren Center. Vanadis Hotell & Bad Stockholm מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, מגרש משחקים, כדורעף, כדורגל וכדורעף חופים, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, צוות דובר מגוון שפות, מאבטח, שירות השכמה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 425 ביקורות אורחים
11 מהאורחים התייחסו בביקורתם למיטות המלון, 5 ציינו שהיו נקיות מאד6 אמרו שלא היו נקיות
50 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 50 אמרו שהם היו קטנים
24 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 18 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 50 ביקורות על המיקום של המלון, 44 אמרו שהוא במיקום נוח
25 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 25 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים ציינו את השירותים בביקורתם, 4 העירו שהם היו לא נקיים או שלא עבדו

Hotel Attache Hagersten

Cedergrensvägen 16, קונגשולמן, שטוקהולם, שוודיה

המלון הנוח ממוקם לנוחותכם במרכז האגרסטן ומציע בריכת שחייה, מסלול גולף וסאונה. בHotel Attache Hagersten תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hotel Attache Hagersten מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מעלית וחדרי דיונים. השרותים כוללים בין השאר ניקוי יבש, שירותי כביסה ומגרש משחקים. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

בחדרים הנוחים ומרווחים של Hotel Attache Hagersten תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומרפסת. החדרים אינטימים ומכילים חדר אמבטיה פרטי, מיני בר וכספת ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Hotel Attache Hagersten מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Casino Cosmopol Stockholm, אקווריום ווטרמיוזיאום ובית העירייה של שטוקהולם. בית החולים האוניברסיטאי קרולינסקה וKarlberg Palace ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Attache Hagersten.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, סאונה, גינה, הליכה, ביליארד, הטלת חצים, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 236 ביקורות אורחים
מצאנו 23 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 19 ביקורות על הצוות, 18 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על נוחות החדרים, 4 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמקלחת הייתה נקייה, ורק 1 אמרו שהיא הייתה מלוכלכת
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח

Interhostel Stockholm

Kammakargatan 46, ואזאסטאדן, שטוקהולם, שוודיה

האכסניה יושבת במרכז של שטוקהולם ורק 10 דקות הליכה אל Stockholm Public Library וCasino Cosmopol Stockholm. האכסניה הנוחה ממוקמת בסמוך ללאטרקציות הרבות שלשטוקהולם יש להציע.

מתקני האכסניה כוללים ניקוי יבש, שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. באכסניה יש אחסון מזוודות, חדר טלוויזיה ומכבסה. הצוות של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בשטוקהולם ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

כל החדרים הנוחים של האכסניה מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מאובזרים בנגן די וי די, חדר אמבטיה פרטי וכספת. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מייבש שיער, מגבות ומקלחת.

מיקום האכסניה מאפשר לאורחים להגיע אל רוב המקומות המעניינים שבאזור בהליכה. בית העירייה של שטוקהולם, קולטורהוסט ונורדיסקה קומפאניט נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהאכסניה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, הטלת חצים

שירותים

ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 32 ביקורות אורחים
27 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 26 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel Stureplan

Birger Jarlsgatan 24, אוסטרמאלם, שטוקהולם, שוודיה

המלון הטרנדי מדורג 4 כוכבים ונמצא בלב שטוקהולם, רק הליכה קצרה אל National Library of Sweden. המלון המודרני והאלגנטי ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלשטוקהולם יש להציע.

Hotel Stureplan מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מעלית והסעות אל וממרכז העיר. במלון תמצאו חדרי דיונים, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

בחדרים המודרנים ומלאי שיק של Hotel Stureplan תמצאו מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. כמו כן החדרים מאובזרים במיני בר, מכונת קפה ופינת קפה ותה. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

הבר של Hotel Stureplan מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בכל בוקר תמצאו ארוחת בוקר אמריקאית או קונטיננטלית בחדר האוכל של המלון. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל נורדיסקה קומפאניט, בעוד דאנסמוסט, Café Opera וCornelis Vreeswijk Museum במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק מנמל התעופה שטוקהולם-ארלנדה הוא רק 80 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מתקני כושר

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 547 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 11 אמרו שהן היו די טובות
4 ביקורות אמרו שהמלון מעוצב באופן קלאסי
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 85 ביקורות על המיקום של המלון, 84 אמרו שהוא במיקום נוח
17 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 14 אמרו שהמיטות היו נוחות
40 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 37 מצאו אותו מסייע ומנומס

Ibis Stockholm Hagersten

Västertorpsvägen 131, Segeltorp, שוודיה

בIbis Stockholm Hagersten תמצאו בריכת שחייה, סאונה, ובנוסף חדר/י ישיבות.

Ibis Stockholm Hagersten מציע מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדרי דיונים. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל שאלה או בקשה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Ibis Stockholm Hagersten מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת, מגבות ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

הבר של Ibis Stockholm Hagersten מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי בוקר.

נמל התעופה שטקוהולם-ברומה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Café Opera, מועדון הגולף ביורקלידנס וCasino Cosmopol Stockholm נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הStaden Mellan Broarna והאגופארק. Cornelis Vreeswijk Museum, בית העירייה של שטוקהולם ודאנסמוסט נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, כסאות ילדים, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, גינה, מתקני כושר, סולריום, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 223 ביקורות אורחים
21 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 17 חשבו שהמחיר היה הוגן
16 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 13 אמרו שהם היו מאוד נקיים
19 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 19 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 15 ביקורות על הצוות, 15 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
21 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 17 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Elite Eden Park Hotel

Sturegatan 22, אוסטרמאלם, שטוקהולם, שוודיה

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של שטוקהולם כמו למשל Swedish Army Museum ונורדיסקה קומפאניט אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון הגדול והמודרני ממוקם בסמוך למקומות המעניינים שלשטוקהולם יש להציע.

Elite Eden Park Hotel שופץ וחודש לפני זמן לא רב. עמדת הקבלה פועלת מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לספק מידע על אתרים אשר כדאי לבקר בהם. אם תעדיפו לשמור על הגיזרה גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל מרכז כושר.

החדרים הנעימים של המלון מכילים, בין השאר, מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים מודרנים ומכילים פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי וכספת ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף ישנם נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Elite Eden Park Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מסוגננת. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים מוזמנים לקבלה בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נמצא שתי דקות הליכה אל National Library of Sweden, בעוד המרחק אל דאנסמוסט וקולטורהוסט הוא כ-20 דקות הליכה. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצא Cornelis Vreeswijk Museum.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, פאב, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 163 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים

Riddargatan Hotel

Riddargatan 14, אוסטרמאלם, שטוקהולם, שוודיה

המלון ממוקם בליבה של שטוקהולם ורק הליכה קצרה אל נאשיונאלמוזיאום, Café Opera וNational Library of Sweden. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בשטוקהולם. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Swedish Army Museum.

בין השרותים והמתקנים שיש בRiddargatan Hotel תמצאו חדר/י ישיבות, חדרי דיונים וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף לניקוי יבש ושירותי כביסה, יש במלון גם כספת, חניה מקורה ואחסון מזוודות. הצוות בעמדת הקבלה הינו ידידותי ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. המקום מספק אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

החדרים כוללים פינת קפה ותה, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. כל חדר מכיל גם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , נגן די וי די ומיני בר. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Riddargatan Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של שטוקהולם, עם התיאטרון הדרמטי המלכותי רק מספר דקות הליכה וThe Smaller Theatre במרחק של 10 דקות הליכה. המרחק לתחנה Östermalmstorg Metro Station הינו הליכה קצרה בלבד. Cornelis Vreeswijk Museum, Hotorget ודאנסמוסט נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 398 ביקורות אורחים
54 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 51 מצאו אותו מסייע ומנומס
100 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 99 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שאפשרויות הקניות בסביבה היו טובות, ורק 1 אמרו שהאפשרויות היו מצומצמות
23 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 22 חשבו שהמחיר היה הוגן
41 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 40 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
14 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 13 לא היו צריכים לשלם עבורו


View Larger Map

hotels-seeker.com , שטוקהולם בתי מלון, שטוקהולם, מלונות בשטוקהולם, שטוקהולם דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בשטוקהולם, שטוקהולם - ביקורות אורחים , שטוקהולם - תמונות של בתי מלון

שטוקהולם: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Stockholm_2.htm
שוודיה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Sweden.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה